Uutiset
 

Oletko hyödyntänyt Danske Bankin jäsenetuja? Danske Bank tiedottaa koronaviruksen aiheuttaman erityistilanteen vuoksi

19.03.2020

Koronaviruksen aiheuttaman erityistilanteen vuoksi Danske Bank tarjoaa laajennettua tukea ja neuvontapalveluita henkilö- ja yritysasiakkaille. Danske Bank tarjoaa Loimun jäsenille etuja asuntolainaan ja vastavalmistuneiden pankkipalveluihin liittyen.

Danske Bank tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja tukeakseen esimerkiksi säännölliset tulonsa tilapäisesti työttömyyden tai lomautuksen vuoksi menettäneitä henkilöasiakkaita, ja yrityksiä, jotka tarvitsevat lisälikviditeettiä kysynnän laskun tai tilausten peruutusten vuoksi. 

Esimerkkejä Danske Bankin vaihtoehdoista asiakkaille, jotka kärsivät äkillisistä koronaviruksen vaikutuksista ja jotka täyttävät yleiset luottokelpoisuusehdot:

  • Maksuton korttiluoton luottorajan korotus, tilapäinen luottokortin maksuvapaa tai mahdollisuus pienentää kulutusluoton kuukausittaista maksuerää henkilöasiakkaille verkkopankin kautta haettuna
  • Uusi luottokortti tai käyttölaina henkilöasiakkaille verkkopankin kautta haettuna Uusi luottokortti tai käyttölaina henkilöasiakkaille verkkopankin kautta haettuna
  • Jopa kuuden kuukauden lyhennysvapaa asuntolainaan maksutta verkkopankin kautta haettuna
  • Muutoksia yritysasiakkaiden maksuohjelmiin ja korotuksia yritysasiakkaiden luotollisten tilien limiitteihin tai muihin käyttöpääomalimiitteihin

Lisätietoja Danske Bankin sivuilta.

Kevään asiakastilaisuudet korvataan webinaareilla

Toistaiseksi kaikki asiakastilaisuudet on peruttu koronavirustilanteen vuoksi suojellaksemme Danske Bankin asiakkaiden ja henkilökunnan terveyttä. Danske Bank seuraa jatkuvasti tilannetta ja viranomaisten suosituksia.

Danske Bank järjestää tärkeistä talouden teemoista Akavan jäsenliittojen jäsenille suunnattuja webinaareja kevään aikana. Ensimmäiset webinaarit tulevat koskemaan Ruuhkavuosien raha-asioita ja esimerkiksi miten järjestää arjen raha-asiat erilaisissa tilanteessa.

Lue lisää Danske Bankin senioristrategi Tuukka Kemppaisen näkemyksistä miten sijoittajan tulisi toimia tässä tilanteessa.

Lisätietoja Danske Bankin loimulaisille tarjoamista jäseneduista: www.danskebank.fi/akava

Danske Bank seuraa tilanteen kehittymistä jatkuvasti ja neuvoja sekä tukitoimia päivitetään tilanteen mukaan. Ajantasaiset tiedot löytyvät osoitteesta www.danskebank.fi/korona.

 

 

Loimu

Mikonkatu 8 A, 8.krs
00100 Helsinki
Puh. 09 6226 850
loimu@loimu.fi

Toimiston yhteystiedot

Loimun tietosuojaseloste

© 2020 Loimu