Kainuun metsänhoitajat

Olemme Kainuussa toimivien metsänhoitajien keskinäiseen yhteydenpitoon, ammatilliseen kehittymiseen sekä virkistykseen panostava yhdistys.

Yhdistyksemme toiminnan tavoitteena on edesauttaa kainuulaisten metsänhoitajien yhteydenpitoa sekä ylläpitää ammatillista tasoa. Lähivuosien tavoitteena on lisätä metsäretkien määrää sekä tehdä ulkomaanmatka.

Järjestämme yritysvierailuita, ammatillisia tutustumisretkiä sekä metsäretkiä jopa ulkomaille. Yhdistyksemme toiminnassa kulttuurilla on suuri painoarvo. Käymme konserteissa ja teatterissa. Vuoden päätapahtuma on perinteinen pikkujoulu bingoineen. Toimintamme on kohtuullisen aktiivista.

Yhdistys on perustettu vuonna 1960. Takavuosien suuresta jäsenmäärästä ollaan viime aikoina vakiinnuttu parinkymmenen aktiivisen jäsenen tasolle.