Loimun opiskelijat - Jyväskylä

Olemme opiskelijajärjestö ja tarjoamme tukea ja koulutusta työelämään Jyväskylän yliopiston luonnontieteellisten alojen opiskelijoille.

Loimun opiskelijat – Jyväskylä ry on Jyväskylän yliopiston luonnontieteellisten aineiden opiskelijoiden linkki Loimun ammattiyhdistykseen. Yhdistyksemme järjestää koulutuksia, infotilaisuuksia ja muuta opiskelijan työelämää auttavaa ja parantavaa toimintaa. Koulutukset ovat sisältäneet mm. ensiapukoulutusta, hygieniapassikoulutusta ja työn hakuun liittyvää koulutusta. Ajankohtaista infoa kerromme jäsenistölle esimerkiksi työttömyyskassasta ja Loimun erillisistä kampanjoista. Osallistumme myös aktiivisesti ainejärjestöjen järjestämiin tapahtumiin tavoittaen samalla satoja opiskelijoita. Tavoitteemme on mahdollistaa opiskelijoille hyvät valmiudet pärjätä työelämässä ja edistää opiskelijoiden hyvinvointia.

Loimun opiskelijat – Jyväskylä on perustettu vuonna 2017 ja jatkaa pullantuoksuista aktiivista toimintaansa.