Loimun opiskelijat - Kumpula

Tarjoamme Helsingin yliopiston Kumpulan opiskelijoille tietoa heidän ammattiliitostaan sekä siihen liittyvistä eduista ja hyödyistä. Paikallisyhdistyksemme järjestää ympäri vuoden rentoja tapahtumia, joissa Loimu Kumpulan jäsenet pääsevät tutustumaan toisiinsa yli ainejärjestörajojen.

Olemme Loimun Kumpulan paikallisopiskelijayhdistys. Toimimme välikätenä Loimun ja yhdistyksemme jäsenten välillä. Pyrimme edustamaan Loimua Kumpulassa näkyvällä toiminnalla ja infotykityksellä sekä tuomaan Kumpulan opiskelijoille tietoa ammattiliitosta, matemaattis-luonnontieteellisten ammattilaisen työelämästä sekä Loimu-lohen ilosanomasta.

Tehtävämme on jakaa tietoa ammattiliiton olemassaolosta ja sen eduista kaikille Kumpulan opiskelijoille, kasvattaa Loimun jäsenmäärää, sekä rakentaa itsellemme entistä näkyvämpi ja aktiivisempi rooli Kumpulan kampuksella.

Järjestämme yhteistapahtumia ainejärjestöjen kanssa ja mainostamme itseämme fukseille ja muille ensimmäistä kertaa kampuksella liikkuville ständien, saunailtojen ja työelämätapahtumien kautta.

Loimun opiskelija – Kumpula aloitti toimintansa Luonnontieteiden Akateemiset Opiskelijat – Helsingin henkisenä seuraajana vuonna 2017. Jatkamme LAOn perinteisten tapahtumien, kuten pitsa- ja saunailtojen, järjestämistä.