Loimun opiskelijat - Kuopio eli LoK

Olemme Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampuksen lämminhenkinen jäsenyhteisö, joka järjestää jäsenistölleen aktiivisesti monipuolisia tapahtumia niin työelämän kuin vapaa-ajan teemoilla.

Yleisesittely

Yhdistyksemme tehtävänä on edistää Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampuksella biolääketieteen, sovelletun fysiikan, tietojenkäsittelytieteen ja ympäristötieteen opiskelijoiden uravalmiuksia sekä työllistymistä yhdessä alojen laitosten ja ainejärjestöjen kanssa. Teemme tiivistä yhteistyötä paikallisten ainejärjestöjen Hyeena ry:n, Kulti ry:n ja Serveri ry:n sekä Loimu Pohjois-Savo ry:n kanssa.

Edistämme opiskelijoidemme uravalmiuksia sekä työllistymistä järjestämällä
monipuolisesti erilaisia tapahtumia, esittelemällä Loimun tarjoamia jäsenetuja
opiskelijoille ja tuomalla opiskelijoita lähemmäksi työelämää. Loimun opiskelijat – Kuopio on sitoutunut toimimaan jäsenkeskeisesti, yhdenvertaisesti, rohkeasti ja vastuullisesti, Loimun arvojen mukaan.

Toiminta ja tapahtumat

Järjestämme kampuksella infoständejä vaihtuvilla teemoilla useamman kerran
opintovuoden aikana. Keväällä yksi suurimmista tapahtumistamme on Wabubrunssi ja syksyllä pikkujoulut. Järjestämme myös sitsejä, saunailtoja, fuksikeilausta, koulutuksia sekä verkostoitumistapahtumia eri yhteistyötahojemme kanssa. Lisäksi järjestämme vuosittain Luoti-päivän eli luonnontieteilijöiden työelämäpäivän, joka kokoaa yhteen alojen opiskelijat ja yritykset.

Yhdistyksen historia

Yhdistyksemme on perustettu vuoden 2017 alussa Loimun perustamisen yhteydessä aiempien paikallisyhdistysten pohjalta. Olemme siitä lähtien edistäneet jäsenistömme työelämävalmiuksia loimuavalla meiningillä!🔥