Loimun opiskelijat - Viikki

Järjestämme työelämäaiheista toimintaa Helsingin yliopiston Viikin kampuksen opiskelijoille. Lisäksi meidät löytää muista viikkiläisistä opiskelijatapahtumista jakamassa tietoa ammattiliitto Loimusta rennolla asenteella.

Yleisesittely
Haluamme tuoda Loimun toiminnan näkyväksi Viikin kampuksella opiskelijalähtöisesti. Yhdistyksemme aktiivit ovat itse viikkiläisiä opiskelijoita, joten meillä on hyvä käsitys siitä, mitkä työelämäasiat opiskelijoita mahdollisesti kiinnostavat tai mietityttävät. Ota yhteyttä ja lähde mukaan toimintaan! Jäsenten on oltava myös Loimun jäseniä.

Yhdistyksemme tavoitteena on kehittää viikkiläisten opiskelijoiden työelämävalmiuksia ja tuoda luonnon-, ympäristö- ja metsätieteellisiä yrityksiä näkyviksi ja helpommin lähestyttäviksi. Järjestämme myös poikkitieteellisiä tapahtumia, joihin on mukava ja helppo lähteä mukaan ja olemme näin mukana luomassa yhteisöllisyyttä kampuksellemme.

Toiminta ja tapahtumat
Järjestämme omina tapahtuminamme matalan kynnyksen ajanvietettä, kuten illanistujaisia, peli- ja pizzailtoja, keilausta sekä sitsejä. Näiden lisäksi järjestämme työelämätapahtumia, kuten koulutuksia ja yritysvierailuja yhteistyössä Loimun tai viikkiläisten ainejärjestöjen kanssa.

Yhdistyksen historia
Loimun opiskelijat – Viikki ry, tuttavallisemmin LoVi, on vuonna 2017 perustettu Loimun paikallinen opiskelijayhdistys Helsingin yliopiston Viikin kampuksen luonnon-, ympäristö- ja metsätieteiden opiskelijoille. Yhdistystämme pyörittävät vuosittain syyskokouksessa valitut hallituksen jäsenet ja toimihenkilöt.