Sairaalasolubiologit

Yhdistyksemme edistää sairaalasolubiologien erikoistumiskoulutuksen edellytyksiä, uusien jäsenien liittymistä yhdistykseen sekä jäsenistön koulutusta, työllistymistä ja sosiaalisia etuja.

Olemme jäsenmäärältämme pieni yhdistys, jonka tärkeänä tehtävänä on toimia jäsenistön edunvalvonnassa, edistää sairaalasolubiologikoulutusta ja uusien jäsenien liittymistä yhdistykseen. Yhdistyksen tavoitteena on lisätä yhteistyötä terveydenhuollon luonnontieteellisten erityiskoulutettujen ryhmien ja Loimun yhdistysten kanssa.

Kokoukset ja koulutustilaisuudet

Yhdistyksemme järjestää vuoden aikana yhden tai kaksi koulutuspäivää. Koulutuspäivän ohjelma pyritään rakentamaan siten, että virallisen sääntömääräisen kokouksen ohella kokous sisältää ammatillista ja tieteellistä koulutusta. Koulutukset toteutetaan yhdistyksen sisäisten tai ulkopuolisten luennoitsijoiden toimesta.