Terveydenhuoltoalan geneetikot

Olemme terveydenhuoltoalalla, diagnostiikan ja tutkimuksen parissa toimivia geneetikkoja. Tarjoamme koko Suomen kattavan verkoston, koulutusta ja erilaisia tapahtumia.

Olemme koko maan laajuinen verkosto terveydenhuoltoalalla, diagnostiikan ja tutkimuksen parissa toimiville geneetikoille. Meihin kuuluu sekä työelämässä olevia että terveydenhuoltoalalle suuntautuvia geneetikko-opiskelijoita.

Tuemme ammatillisesti pienen ryhmän etuja ja tarjoamme lisäkoulutusta erityisesti geneettiseen diagnostiikkaan ja tutkimukseen. Jaamme tietoa uusista löydöksistä, tutkimusmenetelmistä ja saaduista tuloksista. Lisäksi viestimme avoimista työpaikoista sekä tulevista alan koulutuksista.

Järjestämme vuosittain kaksi tapahtumaa, joista toinen on tyypillisesti seminaari ja toinen tutustumiskäynti jäsenistöä kiinnostavaan genetiikan alan työpaikkaan. Tapahtumissa on yleensä noin 15 – 30 osallistujaa.

Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1983 ajamaan geneetikkojen etuja ja antamaan ammatillista koulutusta. Loimun jaosto meistä tuli vuoden 2014 alusta.

Kannustamme kaikkia Loimun geneetikoita liittymään mukaan joukkoomme!

Jäsenmaksu: 24 euroa (varsinaiset jäsenet), 12 euroa (opiskelijajäsenet)