Tärkeä osa minua -vaikuttajakampanja kertoo ammatti-identiteetin merkityksestä

Loimu on mukana tänään alkaneessa Akavan ja sen jäsenjärjestöjen yhteisessä Tärkeä osa minua -kampanjassa sosiaalisessa mediassa.

Tärkeä osa minua -kampanjan aikana Akava ja Akavan jäsenjärjestöt etsivät ja jakavat tarinoita ammatti-identiteettien muodostumisesta ja merkityksestä. Kampanjan kasvoina toimivat KM, esiintyjä Ernest Lawson ja VTM, kirjailija, toimittaja ja sosiaalisen median vaikuttaja Julia Thurén.

Ammatti-identiteetti on tärkeä osa korkeakoulutettujen kokonaisidentiteettiä. Kampanja muistuttaa, että Akavan ammattiliitot tuntevat ihmisensä ja työskentelevät joka päivä tukeakseen oman jäsenkuntansa hyvinvointia niin työssä kuin yksityiselämässä.

Sosiaalisen median #TärkeäOsaMinua -kampanjassa kerrotaan Akavan jäsenliittojen roolista ammatillisen identiteetin rakentajina. Ammattiliitot tukevat jäseniään urapolun eri vaiheissa ja vaikuttavat monipuolisesti yhteiskunnan eri osa-alueilla.

Kampanjasisältöjä julkaistaan Loimun somekanavilla toukokuussa.

Lisätietoa Akavan verkkosivuilla.

Lataa artikkeli

  • Tämä artikkeli (pdf)