Kymen-Vuoksen metsänhoitajat

Yhdistyksemme tarjoaa toimialueemme metsänhoitajille mahdollisuuden verkostoitumiseen, osallistumiseen alan tilaisuuksiin sekä yhteisiin metsällisiin opinto- ja virkistysmatkoihin Suomessa ja muualla Euroopassa.

Toimimme Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan metsänhoitajien yhdyssiteenä. Jäsenistömme koostuu yksityismetsätalouden, metsäteollisuuden, metsäopetuksen ja muilla aloilla toimivista aktiiveista ja eläkeläisistä. Jäseniä on noin 50.

Tarkoituksemme on syventää ja jakaa toimialan tietämystä sekä jäsenistölle että muille kansalaisille. Tärkeimpiä tapahtumiamme ovat kokoukset, esitelmätilaisuudet, mielipidekirjoitukset sekä opinto- ja virkistysmatkat. Lähes jokavuotisille matkoille osallistuu yleensä noin 30 henkilöä.