Länsi-Suomen metsänhoitajat

Järjestämme jäsenille ohjelmaa keskustelutilaisuuksien, retkeilyjen, alan toimijoihin tutustumisen ja kulttuuritapahtumien merkeissä. Vuosittain on muutamia tapahtumia, ja niihin osallistuvista henkilöistä yhdistys pitää hyvää huolta.

Yhdistyksemme toimii Satakunnan ja Varsinais-Suomen alueella olevien jäsentensä yhdyssiteenä. Toiminnallaan se pyrkii metsätalouden kaikinpuoliseen edistämiseen samalla kun se luo edellytyksiä jäsentensä ammatillisen osaamisen kehittämiseksi.

Toiminnastamme

Järjestämme jäsenille 4-6 kertaa vuodessa ohjelmaa keskustelutilaisuuksien, luontoretkeilyjen, alan toimijoihin ja toimipaikkoihin tutustumisen sekä kulttuuritapahtumien merkeissä. Osa tilaisuuksista on tarkoitettu myös perheille. Yhdistyksemme tapahtumia järjestetään tasaisesti vuoden mittaan eri puolilla toimialuetta, jotta jäsenistön on helpompi niihin osallistua. Viime vuosina tilaisuuksiin on yleensä osallistunut 10-25 henkilöä. Toiminnastamme tiedotamme säännöllisesti jäsenkirjeillä, jotka ovat luettavissa myös nettisivuillamme.

Yhdistyksemme lyhyt historia

Vuonna 1945 perustettiin omat metsänhoitajayhdistykset niin Satakuntaan kuin Varsinais-Suomeen. Satakunnan ja Lounais-Suomen metsänhoitajayhdistykset yhdistettiin ja uusi Länsi-Suomen Metsänhoitajat aloitti toimintansa vuoden 2009 alussa.