Loimun opiskelijat - Joensuu

Tarjoamme Joensuun luonnon-, ympäristö- ja metsätieteiden opiskelijoille työelämätaitojen edistämistä ja edunvalvontaa sekä verkostoitumista ja työllistymistä edistäviä tapahtumia.

Loimun opiskelijat Joensuu perustettiin vuoden 2017 syksyllä. Yhdistys on järjestänyt tapahtumia ja tehnyt yhteistyötä Joensuun luonnon-, ympäristö- ja metsätieteellisten ainejärjestöjen kanssa. Yhdistyksen tarkoituksena on ajaa jäsentensä etuja järjestämällä työllistymistä ja verkostoitumista edistäviä tapahtumia.

Tavoitteenamme on luoda edellytykset jäsenkuntamme arvostuksen lisäämiselle ja vaikuttaa heidän asiantuntemuksensa hyödyntämiseen yhteiskunnan eri aloilla sekä pitää tiivistä yhteistyötä luonnon-, ympäristö- ja metsätieteiden ainejärjestöjen kanssa.

Toimintamme koostuu erilaisten tapahtumien, kuten infopisteiden, CV-klinikoiden, koulutusten ja Luoti-päivän järjestämisestä unohtamatta upeita poikkitieteellisiä sitsejä! Olemme myös näkyvästi mukana luonnon-, ympäristö- ja metsätieteellisten ainejärjestöjen toiminnassa.