Naismetsänhoitajat

Edistämme tasa-arvoa työmarkkinoilla, verkostoidumme ja virkistymme yhdessä niin uratapahtumien kuin myös kulttuurin, liikunnan ja hyvän ruoan parissa.

Yhdistyksemme edistää tasa-arvoa työmarkkinoilla

• Toimimme yhdessä Loimu ry:n kanssa konkreettisesti tasa-arvon edistämiseksi.
  • Järjestämme vuosittain erilaisia tilaisuuksia, kuten uratapahtumia ja työelämäluentoja.

Toimintamme on aktiivista

Yhdistyksemme tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuksia tutustua toisiinsa ja virkistyä yhdessä.

Kokoonnumme vuoden alussa yhdistyksen vuosikokoukseen.

Pikkujouluja vietämme marras–joulukuussa ruoan, juoman ja hyvän seuran parissa.

Virkistymme erilaisten tapahtumien äärellä, kuten metsäretkillä ja kulttuuritapahtumissa.

Verkosto – olennainen asia työssä

Yhdistyksemme jäseniksi ovat lämpimästi tervetulleita luonnontieteellisen, ympäristötieteellisen tai metsätieteellisen korkeakoulututkinnon suorittaneet henkilöt, alan korkeakoulututkintoa opiskelevat ja muut metsäalalla toimivat korkeakoulutetut. Naismetsänhoitajat ry:hyn liittymällä vahvistat naisten vaikutusmahdollisuuksia Loimu ry:ssä. Näin voimme edistää tasa-arvoa työmarkkinoilla.